Πέμπτη, 21 Απριλίου 2011

Στην αγκαλιά ενός αγγέλου..

Όχι δεν έπεσε από τον ουρανό.. όχι δεν βρέθηκε τυχαία μπροστά μου.. Ήταν αλήθεια! Εμφανίστηκε ξαφνικά χωρίς όμως να με τρομάξει..Σαν αστέρι που ξαπλώνει στη γη όταν δεν το περιμένεις, σαν βροχή ξαφνική που σε κάνει να τρέχεις να γλιτώσεις από τις σταγόνες της.. Ξάπλωσε στην αγκαλιά μου χωρίς να αναρωτηθεί για πόσο μπορώ να τον κρατήσω.. Ούτε εγώ δεν ήξερα αν είχα τη δύναμη που έπρεπε στα χέρια μου.. Και όμως πίστευε.. Έγειρε πάνω μου και έμεινε να ακούει την ανάσα μου και αντί να κοιμηθεί εκείνος, αποκοιμήθηκα εγώ.. Δεν ήξερα πως έγινε, δεν μπορούσα να καταλάβω, το μόνο που θυμάμαι ήταν πως όταν ξύπνησα δεν είχα τίποτα στην αγκαλιά μου, τα χέρια μου ήταν άδεια..Και όμως δεν τρόμαξα, ούτε αναρωτήθηκα, μάλλον ήξερα πως δεν ήμουν μόνη.. Το ένιωθα στον αέρα.. Το ίδιο βράδυ όμως, βρέθηκε και πάλι στο κρεβάτι μου με ένα τρόπο μαγικό.. Αλλά δεν με ένοιαζε, γιατί για ακόμα μία νύχτα ήταν εδώ.. Όπως και κάθε βράδυ.. Το πρωί έλειπε και το βράδυ γυρνούσε.. Ώσπου ένα βράδυ τον ρώτησα γιατί δεν μπορεί να μείνει μαζί μου και το πρωί.. Και χωρίς να διστάσει μου απάντησε, πως όταν με παίρνει ο ύπνος, φεύγει για να γυρίσει στον ουρανό, εκεί που ανήκει..στους αγγέλους.. Τον κοιτούσα απορημένη, δεν μπορούσα να καταλάβω και εκείνος συνέχισε λέγοντας: « Ένας άγγελος κατεβαίνει στη γη μόνο για εκείνον που του’ χει ανατεθεί να προστατεύει και να αγαπά. Και εγώ αγαπώ εσένα.. Και αφού κοιμηθείς επιστρέφω, για να παραδώσω το άρωμα σου στο Θεό για να συμπληρώσω την ποσότητα που χρειάζεται για τον παράδεισό Του, μέχρι να με αφήσει να μείνω για πάντα κοντά σου στη γη..» Αυτά ήταν τα λόγια που δεν άκουσα μέχρι το τέλος, μιας και είχα αποκοιμηθεί για ακόμα μια φορά, χωρίς να με νοιάζει η συνέχεια της απάντησης που ζητούσα, γιατί πολύ απλά την ζούσα κάθε βράδυ..και αυτή ήταν η αγκαλιά του…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου