Τετάρτη, 18 Μαΐου 2011

Η μυστική περιπέτεια του Νέμο...


Αν δεις ψάρι στον ύπνο σου είναι λαχτάρα λένε..Αν πάλι έχεις στο σπίτι σου γυάλα με ψάρι είναι γρουσουζιά..Το ότι μου ήρθε εμένα να γράψω για το μοναδικό ψαράκι που είχε ομάδα προώθησης από πίσω του είναι σημάδι απελπισίας ή όχι…? Φυσικά…και όχι! Ο Νέμο είναι το πιο γλυκό ψαράκι του παιδικού κόσμου..Μέσα από χιλιάδες περιπέτειες όμως, έφτασε να πρωταγωνιστήσει και στο μυαλό ενός μεγάλου παιδιού, που το μόνο που ήθελε ήταν να με νανουρίσει, λέγοντας μου μια μυστική περιπέτεια του Νέμο, που ομολογώ δεν ήξερα..Πέρα από την κλασική τροφή που τρώνε όλα μα όλα τα ψάρια, (της οποίας το όνομα φυσικά και δεν το ξέρω), ο Νέμο τα έβαλε και με ένα μεγάλο και έξυπνο μικρόβιο που προσπαθεί να ισοπεδώσει την κυρία Υγεία μου, εδώ και μέρες… Όπως είπε και το μεγάλο παιδί, ο Νέμο μπορεί να είναι μικρόσωμος, αλλά είναι μυώδης και ήταν ο μόνος, που μπορούσε να κάνει τον βήχα να σταματήσει να χορεύει στους πνεύμονες μου. Φυσικά ο Νέμο δεν ξέρει τι σημαίνει πνεύμονας, αλλά δεν ρώτησε κιόλας..Το μόνο που τον ένοιαζε ήταν η δική μου ηρεμία από τον χορό του βήχα. Συνεχίζοντας την περιγραφή λοιπόν της φαντασίας του «παιδιού», ο Νέμο βούτηξε μέσα στο λαιμό μου για να τραβήξει έξω το θρασύτατο μικρόβιο! Πάλεψε ώρα μαζί του μέχρι να το πείσει πως η κυρία Υγεία μου είναι όμορφη και καλό θα ήταν να την γνώριζε έξω από το σώμα μου και όχι από μέσα.. Σίγουρα, μικρόβιο η κυρία Υγεία δεν γνώρισε έξω από το σώμα στην συγκεκριμένη περίπτωση..Και σίγουρα ο Νέμο παρέμεινε μικρόσωμο ψαράκι και δεν κατάφερε τίποτα.. Στην φαντασία όμως του μεγάλου παιδιού, ένα πασίγνωστο ψαράκι μπορεί με τη φωνή του, να σβήσει την σκέψη ότι υπάρχει μικρόβιο και να διώξει τον βήχα που πολύ σημασία του έδωσα τελικά.. Συνεπώς, ένα μικρό ευχαριστώ θα το πω στο Νέμο που ήταν η αφορμή το μεγάλο παιδί, να γράψει ακόμα μία περιπέτεια του μικρού ψαριού, όχι για την μεγάλη οθόνη, αλλά για την «μεγάλη» γρίπη…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου